Baner nagłówkowy
PL EN DE
 
Wtorek 23 maja 2017 r.      
Imieniny: Leoncjusza, Michała, Renaty
Burmistrz Gniewkowa
Adam Roszak składa serdeczne
życzenia dzisiejszym solenizantom
               
Portal - Inwestycje i remonty 2012-2014
Mini-siłownia przy stawku – w zdrowym ciele zdrowy duch!
Poniedziałek / 11-08-2014Marek Bilicki

Każdy doskonale wie, że dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie jest bardzo ważne. Najlepiej wpływa na to aktywne spędzanie czasu wolnego na świeżym powietrzu. W dniu 4 lipca br. na terenie rekreacyjnym przy stawku odbył się happening poświęcony promowaniu nowozamontowanych urządzeń mini-siłowni.

Imprezę poprowadziła Katarzyna Milewska z Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Gniewkowie, która na co dzień m.in. prowadzi tam zajęcia sportowe dla seniorów, którzy byli najważniejszymi gośćmi.

Podczas happeningu zaprezentowane zostały urządzenia. Opowiedziano, w jaki sposób należy na nich ćwiczyć i na jakie partie ciała najlepiej działają.

Wioślarz: wzmacnia mięśnie ramion, nóg i pasa, brzucha, pleców i klatki piersiowej, usprawniając ruch kończyn. Poprawia wydolność krążeniowo-oddechową. Sposób użycia: Usiądź wygodnie, złap uchwyty obiema rękoma i przyciągaj drążek uchwytu aż do wyprostowania pleców. Ruchy powinny być rytmiczne, ale nie gwałtowne.




Orbiterek: poprawia sprawność kończyn górnych i dolnych oraz stawów. Trening ogólnorozwojowy całego ciała, poprawiający kondycję ruchową. Sposób użycia: Stań na pedałach i chwyć rękami oba uchwyty. Poruszaj naprzemiennie nogami do przodu i do tyłu, jednocześnie pomagając sobie rękami na zmianę ciągnąc i pchając drążki.


Wyciąg górny podwójny: wzmacnia i rozwija mięśnie górnej części klatki piersiowej i pleców, poprawiając wydolność krążeniowo-oddechową. Wpływa na kondycję i utratę tkanki tłuszczowej. Sposób użycia: Usiądź stabilnie twarzą lub plecami do urządzenia i złap za uchwyty. Przyciągnij uchwyty do ciała i z powrotem do prawie wyprostowanych łokci.

Twister potrójny: ćwiczy pas i pomaga zrelaksować mięśnie pasa i pleców, poprawia ruchliwość i giętkość odcinka krzyżowego. Sposób użycia: Obiema nogami zajmij miejsce na pedałach, rękoma złap za uchwyt, po czym wykonuj biodrami jednostajny ruch w prawo i w lewo.










PDF
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Stronę odwiedziło osób: 9560278 od 01 sierpnia 2007