Deklaracja dostępności
Urząd Miejski w Gniewkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony https://gniewkowo.com.pl/.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
Informacje zwrotne i dane kontaktowe.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Mirosław Sobieraj, biuro@2clickportal.pl. +48612229155
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Urząd Miejski w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo
Urząd Miejski w Gniewkowie posiada dwa wejścia do budynku. Główne wejście posiada podjazd dla wózków inwalidzkich. Przed urzędem wydzielone jest miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej.
W korytarzach na parterze dostęp jest przez osoby niepełnosprawne do podstawowych biur tj. biura obsługi interesanta, sekretariatu, burmistrza, zastępcy burmistrza, sekretarz gminy, kasy, podatków od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych, promocji gminy, ochrony środowiska, wieczystego użytkowania oraz dróg gminnych. Korytarz na parterze posiada schody w dół do dalszej części budynku oraz schody prowadzące na piętro budynku. Brak windy w urzędzie.
Brak windy w urzędzie. Poręcze w urzędzie są zainstalowane.
Przed urzędem jest jedno miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej.
Urząd jest dostosowany do wstępu z psem asystującym.
Dostępna jest toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Rady Ministrów z 9 listopada 2017 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz. U. z 2017 r. poz. 2247
Ustawa z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 848