Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
E-Urzędy przyjazne interesantom w powiecie inowrocławskim
Informacje ogólne
Projekt partnerski pt. „E-urzędy przyjazne interesantom w powiecie inowrocławskim” jest realizowany od 01.04.2018r. do 30.06.2019r. wspólnie przez następujące instytucje:
MTD Consulting Marcin Król – Partner wiodący
Gmina Dąbrowa Biskupia
Gmina Gniewkowo
Gmina Inowrocław
Gmina Rojewo
Gmina Złotniki Kujawskie
Edukacja IT Sławomir Malec
Wartość projektu wynosi: 937 228,75 PLN, a dofinansowanie projektu z UE 787 230,75 PLN
Cel projektu
„Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 5 Urzędach JST z powiatu inowrocławskiego woj. kujawsko-pomorskiego, objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających zarządzanie usługami dziedzinowymi oraz podniesienie kompetencji kadr w ramach 6 zad. do 30.06.2019”
Zadania zaplanowane w projekcie:
Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat w 5 urzędach JST, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 5 urzędach JST
Wdrożenie rozwiązań w 5 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycję
Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 5 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta
Doskonalenie kompetencji 26 kadr z 5 urzędów JST w obszarze podatków i opłat
Doskonalenie kompetencji 17 kadr z 5 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami
Doskonalenie kompetencji 73 kadr w 5 urzędach JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi
Zaplanowane w projekcie wskaźniki rezultatu
5 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniających pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
5 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
5 jednostek samorządu terytorialnego, które dokonały elektronizacji procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad.1)
5 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiony został dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje poprzez wdrożenie rozwiązań w ramach Zad. 2
5 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiona została jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta poprzez wdrożenie rozwiązań zarządczych w ramach Zad. 3
116 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad.4,5,6)
5 jednostek samorządu terytorialnego, które uruchomiły punkt potwierdzania profilu zaufanego (PPPZ) (Zad.1)
35 opracowanych formularzy elektronicznych do e-usług (Zad.1)
10 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań w 5 JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych oraz nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje (Zad. 2)
10 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań zarządczych z zakresu zarządzania satysfakcją klienta w 5 JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców (Zad. 3)
25 przeszkolonych osób (warsztat wyjazdowy) z zakresu zarządzania jakością dla potrzeb implementacji rozwiązań zarządczych w 5 JST (Zad. 3)